decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Kralen rijgen

De dag nadat we naar de beurs in Rijswijk waren geweest kreeg ik een telefoontje of ik ook alsjeblieft dit jaar weer een kralenworkshop wilde verzorgen tijdens de vakantieweek in Doorn. Natuurlijk wil ik dat. Dat is best wel wat werk, maar die mensen vinden het zo leuk als je komt. Zolang de onkosten er dan uit zijn vind ik het prima. Alleen zo jammer dat we dit niet eerder wisten, hadden we mooi op de beurs alvast kunnen neuzen naar leuke kralen.

Vorig jaar was ik ook al gevraagd omdat iemand anders niet kon. Dus ik had niet gelijk het idee dat ik dit jaar weer mocht komen. De voorbeeldkettingen had ik daar dan ook  kant en klaar ´verkocht´. Dus voor dit jaar moeten we weer nieuwe dingen bedenken en uitvoeren. Daar ben ik gisteren mee bezig geweest.

Ik ben zeer eenvoudig begonnen. Dat moet ook wel, want de meeste mensen hadden vorig jaar nog nooit zelf zo iets gemaakt. En ook de vingers willen bij iedereen niet meer zo soepel, of de ogen zijn niet meer zo scherp of….. Maar dat eenvoudig ook mooi kan zijn bewijst deze ketting wel. Ik denk dat ik er maar een shirt bij ga zoeken 🙂

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Deze ketting liep vorig jaar heel goed en ik heb nog een aantal zakjes liggen om dit te maken.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Deze ketting heb ik lang geleden al eens gemaakt en draag ik graag. Simpel en overal bij te gebruiken, nou ja, dat komt ook omdat ik vaak blauw draag natuurlijk.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Voor dit model gaan we naast blauw wit ook wat andere kleuren zoeken. Onze kralenwinkel in Apeldoorn heeft vast wel keuze genoeg.  Vorig jaar bood ik ‘m aan met rood en wit en die zakjes met kralen waren al snel weg.

Nog een leuk model, ietsjes moeilijker maar wel heel mooi geworden,

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

De grote kralen lagen er al een tijdje, maar wat doe je daar nu bij? Dit dus. Maar dat houdt wel in dat we nog meer bijzondere kralen moeten gaan zoeken want ik had deze nog liggen maar of je die nog ergens kunt kopen? We hebben nog even de tijd, gelukkig. En anders vinden we vast nog wel meer leuke en bijzondere modelletjes. Best wel weer eens leuk om de kralendoos te pakken en de dingen bij elkaar te zoeken. En je krijgt steeds meer ideeën…. maar dat doen we een andere keer.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Geen reacties to “Kralen rijgen”

Geef een reactie

