decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

kippencadeau

Ik zocht een origineel cadeautje voor een vriendin die al weken loopt te verkondigen dat ze haar zestigste verjaardag niet zomaar voorbij kon laten gaan. Helemaal mee eens. Maar ja, dan moet je ook met een speciaal cadeautje komen, toch?

Denken, denken, kijken, neuzen, zoeken…. wat moet ik nou toch doen? En toen bedacht ik me dat ik een poosje geleden niet voor niets een schilderij van Liz had ‘nagemaakt’. Een beetje van haar, een beetje van mij en ik heb een origineel cadeautje.

De schilders doekjes waren al rap gekocht, maar nu nog de kippen maken. Dat was al een paar keer uitgesteld. Steeds kwam er weer iets tussen. En ja, ik zal ze nu echt moeten maken want vandaag (euh gisteren dan) is ze jarig. Al vroeg zat ik achter de tubes verf en de penselen en het is me gelukt om nog twee leuke kippen te maken, Of zijn het hanen met van die lellen en hebben kippen die niet. Ik vergis me daar steeds in. Jeetje, ik had vroeger wel eens beter op moeten letten op school. Of ik moet maar eens een paar uurtjes naar kippen en hanen gaan kijken, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, de beesten vielen in goede aarde en er wordt een mooi plekje voor gezocht. Ik zal ze binnenkort er vast wel ergens zien hangen.

???????????????????????????????

 

Geen reacties to “kippencadeau”

Geef een reactie

