decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

buitenschilderij

Achter in mijn tuin staat een houten afdakje wat heel groots het tuinhuisje genoemd wordt. Het staat meer vol met dingen die even niet nat mogen worden en eigenlijk ook maar zo niet weggegooid kunnen worden want wie weet….

Zo stonden er een drietal van die groene tuinstoelen. Twee waren al richting vuilstort en deze drie stonden er maar te staan. Zo kon Ed nog wel een paar stoelen erbij gebruiken. Nou joh, neem deze dan maar. Alleen, als ik nog eens een tuinfeestje heb dan leen ik ze nog wel even graag van je. Geen probleem.  Vorige week zaterdag bedacht Linda ineens dat ze die stoelen dan wel eens even konden komen halen…. Oeps! nu even niet! Met een smoesje me er van af gemaakt want ik had de stoelen zelf hard nodig, afgelopen zondag. Toen was er een verrassing voor Linda gepland. Een BABYSHOUER. Haar vriendin had alles geregeld, het enige wat ik beschikbaar hoefde te stellen was de kamer of de tuin. Wat was dat een leuke verrassing. Linda wist niet wat ze zag. En wat is het moeilijk om je mond te moeten houden tegen iemand die hier niets van mag weten. En je moet zo nadenken bij wat je zegt. Maar het is gelukt.

Iedereen zorgde voor iets lekkers bij de thee of het drankje. zo stond er een grote taart, chocolaatjes, kleine cakejes, wraprolletjes en stokjes met lekkers en een grote schaal bowl. Lekker! maar slecht voor de slanke lijn.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Natuurlijk waren er leuke cadeautjes voor de a.s. mama en de baby. Twee manden vol…. wouw!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

 

Maar goed, nog even terug naar het tuinhuisje. Dat is nu wel erg leeg, nu de stoelen verdwenen zijn. Dus daar moet even iets leuks voor gemaakt worden. Maar wat? Ik had ergens een plaatje van een leuke quilt gezien waarop allerlei dieren uit een ‘vierkant’ keken. Als ik nu zo iets eens op een stukje canvas maak. En wat doe je dan? Je koopt een schildersdoek en zet daar een dierenkop op. Alleen, dat werd zo groot wel wat kaal aan de linkerkant. Daar dan maar een paar bloemen bij gemaakt. En kijk nu eens wat daar hangt in het tuinhuisje….

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Oh, wacht, ik zal het schilderij iets dichterbij halen, is het nog beter te zien…. 🙂

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Als ik nu naar buiten kijk, de tuin in, dan staat het toch best wel erg vrolijk op de achtergrond. Zelfs als het regent 🙂

Geen reacties to “buitenschilderij”

Geef een reactie

