decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Logé

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Om alle vragen even voor te zijn. Ondanks het feit dat het volle maan is, heb ik tot nu toe nog geen berichtje ontvangen dat mijn eerste kleinkind geboren zou zijn. Dus we wachten gerust verder. En het zou ook nog te vroeg zijn, dan, dus….

Waar ik wel een heel klein berichtje over wil plaatsen is mijn logé. Een klein prachtig meisjeskonijn van zeven en een halve week oud. Het is een heel rustige gast, ze eet niet veel en wat ze eet is door het baasje meegegeven/meegenomen. Ze vraagt alleen wat schoon drinkwater en af en toe, als het zo heet is, een verfrissing in de vorm van een flesje bevroren water, daar kan ze dan tegenaan liggen om af te koelen. Hoewel ze gisteren ook probeerde of je daarin kon graven, in zo’n flesje. maar ach, ze moet de wereld ook nog ontdekken, toch? Als ze ligt is ze net zo lang als de verkoeling. En dat is geen literfles, nee, het is maar zo’n klein flesje van de frisdrank.

Van de zon houdt ze niet zo, volgens mij. Want als de zon in het hok schijnt vlucht ze weg achter het deurtje. De parasol kon ik niet zo draaien dat het hok zonvrij was, dus is goede raad duur :). Ik heb een blad op de stoel gezet en dat zo geplaatst dat ze nog goed naar buiten kan kijken en toch niet in de zon zit. Wat je al niet doet om je gasten een fijn verblijf te gunnen.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

O ja, het hooi is ook al zo lekker, daar blijf je gewoon van eten. Tenminste, als je een konijn zou zijn.

Geen reacties to “Logé”

Geef een reactie

