decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

De laatste rand

Had ik al verteld dat ik druk bezig ben met het haken van een omslagdoek? Volgens mij al wel, maar anders, bij deze.  De middenpunt is zwart en daaromheen de felle kleurtjes van de rand. Echt van die stoere neonkleuren met daartussen elke keer een randje zwart, net als bij mijn gehaakte tas. (Had ik die al laten zien hier?)

De randjes die ik gehaakt heb zou ik eerst keurig netjes uitschrijven. Ja ja, dat is dus niet gebeurt. Als je zo lekker weg zit te haken dan vergeet je dat gewoon. Daarbij heb ik al menige toer uitgehaald omdat ik het dan weer niet mooi vond of dat de toer niet echt goed liep.

Nu ben ik dan toch echt met de laatste toeren bezig en wil een leuke afwerking als allerlaatste toer. Zo heb ik gedacht aan bloemetjes met daarin een kraaltje verwerkt. Nou ja, één kraaltje? Nee een stuk of 5 of 7 of… want ik weet niet goed wel bloempje ik nu zal kiezen. Daar kan ik gelukkig nog anderhalve toer over nadenken, maar dan is het toch echt kralen rijgen en haken maar.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

De eerste vind ik eigenlijk wat te lang, de tweede iets te groot en de derde is qua formaat goed maar de bloemblaadjes worden denk ik toch maar een steekje groter.  Wees straks niet verbaasd als het alsnog iets totaal anders wordt, maar voorlopig had ik het zo bedacht.

Wordt vervolgt……

Geen reacties to “De laatste rand”

Geef een reactie

