decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Zal ik wel of zal ik niet

Zal ik wel of zal ik niet doorgaan met de allerlaatste rand. De bloemetjes zijn wel schattig, maar doordat er nu een zwarte draad door de kraaltjes loopt, zijn de kralen ineens een slag donkerder. Eigenlijk moet je dat met wit doen dan, maar dat is weer geen gezicht. Of moet ik toch afsluiten met een kleurtje.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ohoh, dilemma :). Straks bij daglicht maar eens heel goed gaan bekijken.

 

Geen reacties to “Zal ik wel of zal ik niet”

Geef een reactie

