decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Toet toet toet

Het is voor mij wel even wennen, een kleinzoon. Want als je zelf twee (fantastische) meiden hebt die graag met poppen speelde en van die heerlijke meidendingen hadden, dan is een jongen toch echt even wennen. Want nu moet ik op autootjes gaan letten en piraten of wellicht kastelen en ridders. Maar ook wel heel erg leuk, dat nou net weer wel.

Zo kreeg ik van JK een lakentje en een plastic tasje met wat lapjes en lintjes. Daar kan jij vast wel iets mee, was de opmerking die erbij kwam. En natuurlijk kon ik er weer iets mee, zo erg šŸ™‚

Het bandje met de autootjes heb ik vlak langs de zoom gestikt. Daarboven heb ik drie autootjes gezet die zo van het lakentje af zouden kunnen rijden.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

En weet je wat er gebeurt als je per ongelijk het lakentje andersom op bed zou leggen? Dan krijg je deze keer geen lelijke stiksels te zien maar dit…

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Dus zeg nou zelf, dit is gewoon een lakentje zonder verkeerde kant geworden. lekker makkelijk.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Toet, toet, tot de volgende keer, toet….

Geen reacties to “Toet toet toet”

Geef een reactie

