decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Een huis gebouwd

Vandaag heb ik eindelijk tijd gemaakt om weer eens verder te gaan met Scraps to the Heart. Er lagen voor aanvang nog twee pakketjes op me te wachten, dus echt de hoogste tijd om een huis te gaan bouwen. KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Dit keer kwamen de blokjes van het dak scheef te zitten. Dat vond ik wel erg leuk. Dus begonnen met de lapjes te snijden en aan elkaar te naaien, de stroken werden een lapje en daar lag dan het patroon van het dak weer op. Toen bleek ook dat ik veel te veel lapjes aan elkaar had gemaakt. Ach dat geeft niet, die worden vast wel weer gebruikt. En soms sneller dan je denkt.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Want als maten eenmaal niet meer kloppen, klopt er niets meer en moet je creatief zijn en de boel naar maat aanpassen. Dat betekend waarschijnlijk ook wel dat mijn quiltje straks een beetje op het origineel lijkt maar net niet helemaal. En zij die mij kennen weten dan ook meteen dat ik dat helemaal niet erg vind. Anders heb ik het zelfde als iemand anders ergens in Nederland! Dat kan toch ook niet. 🙂 De extra strookjes heb ik weer zo losgepeuterd en vast gemaakt dat ze strookjes vormen naast de blokken en een strook langs het huis. Naast het huis, maar dan aan de andere kant, moet ook nog iets komen. In het patroon staat een bloem, maar ik weet nog niet of ik daar ook zo’n bloem ga maken.

Er ligt nu nog een zakje met daarin de materialen voor een kippetje en een bloem. Eens zien of ik dat morgen aan het quiltje toe kan voegen. Maar ik beloof niets hoor….

 

 

Geen reacties to “Een huis gebouwd”

Geef een reactie

