decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

een kort berichtje

Dat ik even niets van me heb laten lezen komt niet omdat er iets aan de hand is, nee, gelukkig niet. Ik heb het gewoon even te druk met scriba zijn, met de musical Ruth, met allerlei andere dingen die nu opgestart gaan worden en met mijn kleinzoon. Hij zit graag bij oma en valt dan ook regelmatig in slaap. Sinds kort krijgt hij ook flessenvoeding en ja, dat vind oma ook al zo erg om te geven, maar dan lieg ik hoor 🙂 En als we nu even brood gaan halen kun je even wel schrappen uit de zin. Het is toch wel een stukje lopen voor we bij het dorp zijn, dan is er altijd wel iemand met wie we een praatje maken en dan moet je die ‘hele reis’ ook weer terug. Ryan vind wandelen heerlijk, dus…. Maar al met al vreet het tijd die je niet met wat anders bezig kan zijn.

Gistermorgen hebben we weer een schikking gemaakt in de kerk. Vandaag worden de ambtsdragers bevestigd of uitgezwaaid. En voor alle nieuwkomers hebben wij deze schikking in het bijzonder gemaakt.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik vind het altijd heel spannend om te zien of dat wat je uitdenkt ook goed uitvalt. We krijgen zo langzamerhand wel de ervaring met het grote podium en dat iedereen het moet kunnen zien. Dat scheelt, maar dan nog. Volgens ons is ‘met beide benen op de grond staan’  zo toch duidelijk uitgebeeld. De bloemtoeven rond de laarzen bestaan uit witte rozen, een gerbera die eigenlijk een goudsbloem had moeten zijn, varenblad, gras, hedera en aardbeiblad. Allen hebben een speciale betekenis (die te lezen valt op de website van de kerk www.gknermelo.nl . )

Toch heb ik in de kleine stukjes tijd die er steeds tussen al die activiteiten zitten wel hard gewerkt aan mijn borduurwerkje en kijk nu maar eens naar het eindresultaat….. tataterdeta…..

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik ben gelijk aan een nieuw werkstuk begonnen, ook voor kerst. Het patroon komt van internet, via Carin, en is moeilijk uit te tellen. Dus ik zal dus best wel eens even iets uit moeten halen. Maar het is zo’n leuk stalletje. O ja, ik ga er ook nog een wijze bijmaken. Er staan er hier maar twee bij Jozef en Maria, dat kan toch niet…. maar daarover later meer. Voor vandaag en goede zondag gewenst met een beetje meer zon dan we nu zien.

Geen reacties to “een kort berichtje”

Geef een reactie

