decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Ingelijst

Deze week is het er echt van gekomen, ik heb lijstjes gehaald voor het borduurwerk. Wel lijstjes die bij mijn fotomuur pasten. En dan moet je even zoeken naar formaat en kleur.

Het eerste werkje was de bus. Die hing echt al jaren in de kast te wachten op een omlijsting.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het volgende werkje is al wel een poosje af, maar nog lang niet zo lang als de bus met beren. Daar ook een gekleurde lijst om gemaakt.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het berenalfabet is ook zo leuk en kleurrijk, die vroeg gewoon om een rood lijstje. Blauw, groen of geel had ook makkelijk gekund, maar ja, rood is momenteel mijn kleurtje, dus dan ook een rood randje om het borduurwerk. Het zit allemaal niet vast dus het kan altijd nog eens geruild worden.

Om het cadeautje van Carin heb ik een zwart lijstje gedaan, dat vond ik echt het mooiste staan.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik denk dat ik dit nog een keer los haal en de rechterkant nog iets naar beneden trek. De lijst sloot een beetje moeilijk, dus weer even wachten tot ik sterkt ben 🙂

Maar ja, dan nu het volgende ‘probleem’ en dat is een plekje vinden aan de muur, zonder er opnieuw in te hoeven boren of slaan. Voor nu hangen de twee rode lijstjes even aan de muur bij de eetkamertafel en staat de geboortetegel op de kast. Leuk, maar tijdelijk. Ik denk dat ik daar ook best wel weer een mooi plekje voor creëer, alleen niet vandaag. Ik ga zo lekker eerst aan de BOMmen werken die alsmaar liggen te wachten bij de naaimachine. Kopje thee, muziekje en lekker fröbelen …. en dan …  een goede zondag!

Geen reacties to “Ingelijst”

Geef een reactie

