decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Kip, ik heb je….

Tja, ik ben het met je eens, je zou haast niet meer weten waar ik mee bezig ben. Deze BOM is al een hele tijd blijven liggen en hij is nog wel zo leuk. De hoogste tijd om eens door te werken aan deze kippen en hartjes.

De kip zat al vast op de achtergrond, net als het bloemetje. Maar daar moesten nog wel de puntjes bij op de i. De wielen moesten nog gemaakt worden en ook bij de bloem was de knoop er nog niet opgezet.

Het zoeken naar de juiste knoopkleur vind ik nog steeds lastig. Zoveel knopen en dan nog niet echt de goede kunnen vinden. Uiteindelijk voor twee kleine zilver/goudkleurige knoopjes op de wielen gekozen en een oranje knoop voor op de bloem. Kraaltjes erbij en klaar is het.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Aangezien ik hier niet de juiste maten heb gehanteerd, zit waarschijnlijk in de naden, moet ik zo hier en daar mijn fantasie de vrije loop laten en het geheel aanpassen. Zo ook vanmiddag. Naast het kippetje en de bloem ook een strook met hartjes gemaakt.  Dit stuk is nu net zo breed als daarboven. Het is het laatste blok wat er onderaan komt, dus ook de lengte moet nu kloppen. Nou, mooi niet. Met wat puzzelen en meten heb ik ook daar een kleine blokjesrand gemaakt. Zo, nu is het allemaal even lang.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Dat zou je zo niet zeggen, ik weet het, maar het deel dat aan het lampje hang, hangt net even hoger dan het deel dat aan de boekenkast bevestigd is. Alles is ook doorgeregen, het doorquilten kan gaan beginnen. Alleen, dat is voor de volgende keer.

Geen reacties to “Kip, ik heb je….”

Geef een reactie

