decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Behe …hier ben ik dan, behe

Be… weet je nog dat ik gemaakt werd? Er werd hard aan me gebreid, behe… en nu is het eindelijk zover, ik wordt bekend, be.

Ik mag zomaar met mijn foto op internet, zomaar op deze blog….behe dat is mooi, zo word ik vast bekend, be!

Moet je nou mijn mooie koppie eens zien, be, wat ben ik knap, hè? Be….

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

En weet je, behe, ik vind het zo leuk dat ik zo twinkel. Be, zo maak ik de mensen een klein beetje blij, behe.

En wat ik nog vergeet, ik mag al gelijk in de etalage. Welke weet ik nog niet, be. Dan kunnen de kinderen mij gaan zoeken. Be, ze vinden mij vast heel snel, want zeg nou zelf, behe, zo’n knapperd als ik, hè, die is zo gevonden, toch? jehe….

En zie toch eens mijn dikke bolle buik, behe, die mag er ook best zijn. Be, net als mijn mooie vacht. Bebe wat ben ik blij dat ik nu eindelijk geshowd wordt, be, want ik ben ook zo mooi….. behehe….. zucht!

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zeg, ik moet nu geteld gaan worden, be, dus tot gauw bij de Kerstdoemiddag. Dag behe…. tot dan, behe…..

 

Geen reacties to “Behe …hier ben ik dan, behe”

Geef een reactie

