decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Het kan nog net voor het slapen gaan

Het kan nog net even voor ik ga slapen. Even delen wat een gewone zondag zomaar bijzonder kan maken.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Deze kleine wijsneus ( ja, hij is echt pas drie maanden) kwam vandaag nog even langs met zijn papa en mama. Zijn papa heeft ook de blokjes van de box gemaakt en mooi gespoten. Ondanks alle kromme spijlen heb ik me toch een juweeltje staan. En zo fijn dat de bodem nu omhoog staat, hoeven we niet meer zo diep te bukken om dit mannetje in en uit de box te krijgen.

En zoals vanmorgen reeds aangekondigd, ik heb echt achter de naaimachine gezeten en deel twee van de tasjesquilt van Greetje Hein gemaakt. Ik durf het haast niet te zeggen, maar ook deze keer is er bij de verzending vast iets mis gegaan. Er zat een flink gat in de envelop en nu ik het spul zo aan het doorlezen was had ik meer lintjes moeten hebben (had ik zelf ook wel hoor, kijk maar) en ook het klosje ontbreekt. Ach ik zie Greetje en Agnes donderdag wel op de Regiodag in Swifterbant en zal het eens navragen. Oeps, dan moet ik tasje twee ook nog even laten zien, natuurlijk. Komt ie…

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik vind dit echt leuke stofjes. Alleen de zigzag ertussen, zoals bij Greetje, vind ik zelf net iets te druk en de aandacht van de tasjes afhalen. Daarom zijn de strookjes bij mij geel, met een gekleurd blokje in de hoek. Hoop wel dat ik daarvoor genoeg restjes verzamel. Gelukkig had ik de restjes van tasje één nog liggen. Dat strookje heb ik gesloopt tot blokjes en die kunnen nu tussen alle stroken in.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

En zo hangen er nu twee tasjes aan de hanger. Leuk hè?

Verder ben ik naar Hazerswoude geweest om Carin met DeeVee te zien optreden. Het was een bijzonder lange Jeugddienst met pesten als het thema. De predikant had een mooie preek hierover, absoluut, maar wel wat erg lang voor een jeugddienst. En DeeVee zingt zo mooi. Kippenvel. Van mij mogen ze best eens in de Immanuelkerk komen zingen 🙂 Wie zou dat kunnen regelen? Ik? Nee, ik regel al veel te veel, maar ik ga wel eens kijken wie ik hiervoor zou kunnen strikken. Dus wie weet wordt dit nog wel vervolgd. Oh, schrik, het koor zou dat ook moeten willen, natuurlijk, want Alphen a/d Rijn is niet naast onze deur.

En dan is het nu de hoogste tijd om naar mijn warme bedje te gaan. Het beloofd een koude nacht te worden. Is het al tijd voor een warme kruik ook? Morgen staan om 8 uur al de tuinmannen op de stoep en om half negen al naar de fysio. Dus uitslapen zit er niet in op mijn vrije maandagmorgen (doe ik anders ook niet hoor). Voor nu, slaap lekker!

 

Geen reacties to “Het kan nog net voor het slapen gaan”

Geef een reactie

