decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Opruimwoede

Weken liep ik er al tegenaan te hikken, het opruimen van de kledingkast. Niet dat ik niet van een opgeruimde kast hou, of zo, maar ik kan zo slecht dingen wegdoen. Vooral als het nog past. Maar ik heb nu dan toch eindelijk die wijdepijpenbroeken in de zak van het Leger des Heils gedaan. Net als dat witte bloesje met zwart borduursel en die witte shirtjes die al jaren in de kast liggen zonder dat ik ze ook maar één keer aangetrokken heb. Althans, de laatste jaren. Er ligt of hangt niets dat al een paar keer aan geweest is.  Zo erg is het gelukkig niet. Ik koop niets op de groei en ook niet van als ik er ooit nog eens in pas.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Deze opruimwoede resulteerde er ook in dat ik alle losse briefjes rond de computer ook maar eens moest op gaan ruimen. Als ik iets niet mag vergeten komt het op een briefje en als ik het dan gedaan heb dan zet ik er een krul door. Nog even bewaren voor het geval dat….. en dan blijven al die briefjes gewoon liggen en zie je door al die briefjes niet meer wat je nu had moeten doen. En moet je nu eens kijken wat er nog van over is….

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Nog maar vijf papiertjes waarvan er nog twee bij elkaar horen ook. Als ik dan toch bezig ben met opruimen dan gelijk ook maar eens de mail van de scriba opgeruimd. Want nog even en er komt geen mail meer binnen. Lekker rustig, dat wel, maar zeker niet de bedoeling. Alles netjes opgeslagen wat opgeslagen moest worden en verder ook hier grote schoonmaak gehouden. Laat de mailtjes maar weer komen, het ingekomen postvak is zo goed als leeg. Werkt ook wel lekker en je vind de spullen vast veel sneller terug.

Er rest mij nu nog één opruimKLUS en dat klus mag echt wel in hoofdletters geschreven worden. Want de map afbeeldingen op mijn computer zit nog helemaal vol met plaatjes en foto’s die nog naar de juiste stick toe moeten. Ook nog een heel leuk klusje. Maar niet meer voor vandaag, ik ga nu snel naar mijn naaimachine toe, daar heb ik iets meer zin in….

 

Geen reacties to “Opruimwoede”

Geef een reactie

