decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Boxkleed en slofjes

Zo op het eerste gezicht hebben beide niet echt met elkaar te maken, of het moet zijn dat het allebei voor mijn kleinzoon is.  De slofjes horen bij de Arie Boomsma-trui. En het staat wel heel stoer hoor, die trui met de bijpassende sloffen.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

De rode ‘veters’ geven het net een klein beetje extra. Zo stoer!

En ook mijn boxkleed schiet steeds meer op. Vanmorgen heerlijk alle stukjes op het middenstuk kunnen zigzaggen. De boer was nog best wel meer werk dan zo in eerste instantie gedacht. Maar hij is wel erg leuk geworden. Kijk maar.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Na een warme bout is het minder gekreukeld maar in het hoofd van de boer zie je nog wel dat er meer laagjes onder zitten.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Het is absoluut niet hinderlijk, dus ik doe er ook verder niets meer aan. Ja, en dan moeten natuurlijk ook gelijk de blokken er om heen gemaakt worden. Laten die nu in één keer er omheen passen. Dat is voor mij wel een heel grote truc want meestal ben ik daar niet zo heel goed in.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Ik ga nu zo eerst een rondje fietsen en daarna de tussenlaag knippen en ook de onderkant moet er nog tegenaan. Doorstikken en afbiezen. Eind is dus in zicht…. Daarna ga ik verder met het ontwerpen van de kleding voor de musical Ruth, want dat moet binnenkort ook door de dames gestikt gaan worden. Werk genoeg nog….   en nog leuk werk ook 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Geen reacties to “Boxkleed en slofjes”

Geef een reactie

