decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

daar ben ik weer

Nou ja, dat hoop ik maar. Want als ik hier iets tik kan ik het zelf niet lezen. Dus nu al vast excuses voor alle typefouten die er vast in komen te staan. Want typen zonder het na te kunnen kijken is wel erg raar, hoor.
Ergens op mijn tafel moet een lijstje liggen waarop staat wat ik jullie nog even zou willen melden. Maar ook dat lijstje is nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Zou het spoken in mijn huis?
Creatief heb ik echt niet stil gezeten. Zo staat het kader waarbinnen Old Mac Donald geborduurd moet gaan worden op het linnen. Nu kunnen de plaatjes erin.
Ook het begin van mijn haakwerkje staat op de pen.
Maar dar heb ik nu even geen foto’s van bij de hand. Die komen hoor, dat is beloofd.
Iets anders:
vorige week gingen Linda en ik een rondje Ermelo fietsen. Er moesten nodig weer wat kaartjes door de diverse bussen gedaan worden en ook de bloemen van de huiscatechese moesten nog uitgedeeld worden bij de mensen die afscheid hadden genomen (toen wisten we dat nog niet hoor, vandaar).
Dan staat Linda naar een reclamebord te kijken en zie:

Tja, nu ga ik toch even kijken of de foto en de lettertjes te lezen zijn op de blog. zo niet gaan we weer verder zoeken naar wat we dan toch zouden moeten doen om jullie weer mee te laten beleven van mijn (creatieve) uitspattingen.

je ziet dus niets 🙂 want de foto blijkt ook niet te zien te zijn. Zo jammer… maar ik blijf het proberen hoor!

Geen reacties to “daar ben ik weer”

Geef een reactie

