decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

winterwarm

Er is nog steeds een belofte die ik even in moet lossen, namelijk het showen van mijn omslagdoek. En aangezien ik nu weer een fototoestel heb 🙂

Daarom eerst even een foto van de punt:

IMG_2304

 

Oké, je hebt helemaal gelijk als je zegt dat de jas niet echt mooi op het hangertje hangt. Maar je kunt wel zien hoe lang het puntje is. Eerlijk gezegd, dat had ik zelf ook niet gedacht als ik ‘m zo eens omsloeg.

Ook de voorkant, die je wilt knopen, is lekker groot, kijk maar,

IMG_2305

Het garen heb ik lang geleden eens gekocht bij de Big Bazar. Spontaan, zonder precies te weten wat ik er mee wilde doen, al speelde al wel gelijk de gedachte aan de omslagdoek op. Maar ja, welk patroon neem je daar dan voor. Na speuren op het internet kwam ik bij Drops Design dit model tegen. Voor de nahaker/nahakster: http://www.garnstudio.com, model BS-018.

Alleen, mijn doek is een paar toeren groter gegroeid omdat ik hem graag ruim om wilde knopen. En over een winterjas. Ook is mijn randje afwijkend, gewoon omdat ik het patroon niet goed gelezen had en ik absoluut geen zin had om het uit te halen omdat het er best goed uitzag. Omdat haken best wel veel van mijn vingertjes vergt heb ik er ook een aantal maanden over gedaan. Bij een goede dag een hele toer, maar hoe verder je komt, hoe langer een toer duurt, dus ja, dan werd er maar een klein deel van de toer gehaakt. En nee, ik neem geen opdrachten aan 🙂 want ja, nu ben ik weer een warme trui voor Ryan aan het breien en die moet deze winter toch nog wel aan kunnen. En ja,  als je hulp nodig hebt bij het haken dan wil je wel helpen hoor. Samen komen we er dan wel uit.

Geen reacties to “winterwarm”

Geef een reactie

