decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Hemel en Aarde

Nu ik toch bezig ben ook maar gelijk een kleine update van het aarde quiltje.

IMG_5379

De lapjes zitten inmiddels vast. Een aantal details zijn ook aangebracht. Nu ben ik bezig met het doorquilten.

De rand met gras is doorgestikt. De buitenste bollen geappliceerd, het bruine vlak is ook al doorgestikt. Nu ben ik bezig met kleine kraaltjes op het bollenvlak te maken. Dat moeten de zandkorrels voorstellen. Er was maar één nadeel, elke keer met het doorquilten knapte mijn draad. Dat maakt het er absoluut niet leuker op om aan te werken. Hoe ik de machine ook instelde elke keer liep de boel vast.. De paarse rand van de bollen ging bv prima, maar de blauwe rand lukte maar niet, de groene daarna weer wel. Het zal wel aan het garen liggen. Ik ga het blauw dan nu ook maar met de hand doen, een mens moet toch wat.

IMG_5478

2 Reacties to “Hemel en Aarde”

  1. Ook al zo mooi! je bent lekker bezig!

  2. Dank je wel… Maike 🙂 Wat hebben we het er druk mee hè ?


Geef een reactie

