decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Griep

Wat een hardnekkig griepje heerst er toch. Wederom had het virus me flink te pakken. zo balen. Ik zal de details besparen maar ik heb nog nooit zo gespuugd als deze keer. Althans, ik kan het me niet herinneren. Ik begin dan ook nu weer langzaam op te knappen, gelukkig. Eten vind ik nog steeds niet lekker, mijn spieren enz hebben een flinke opdoffer gehad en de doorzeurende hoofdpijn is ook niet zo prettig, maar verder gaat het gelukkig weer de goede kant op en daar ben ik reuze blij mee.

Voor het virus de aanval inzette heb ik nog wel de crazy quilt af gekregen en volgens mij heb ik ‘m nog niet laten zien hier. Eén tussenbaan is niet zo netjes geworden als ik wel zou willen, die loopt wat kronkelig. Uithalen durf ik niet zo goed, want je blijft dan allemaal gaatjes in de blokken zien, dus dat is balen. Toch is er nog niemand geweest die er iets over gezegd heeft, misschien valt het mij meer op als een ander. Moet ik gewoon er niets over zeggen, dat kan ook.

???????????????????????????????

 

 

 

 

 

 

ziek zijn heeft voordelen

Griep hebben heeft ook een klein voordeeltje gehad, ja echt, al mijn patronen en foto’s staan nu keurig op de goede usb-stickjes. Die lagen al maanden klaar om gevuld te worden maar het kwam er steeds maar niet van om alles van de computer over te zetten. Nu is mijn computer weer een stuk leger en volgens mij ook sneller, maar dat kan ook verbeelding zijn. Of had de computer zich aan mijn denkniveau van de griep aangepast, kan ook natuurlijk.

En er is nog iets af gekomen, namelijk mijn Old Mac Donald borduurwerk.

???????????????????????????????

Ryan ‘zingt’ dit op zijn manier mee, dus nee, het is niet fout wat er boven staat. Bij elke hia hia zingt hij boe in plaats van de gebruikelijke ho. Zo schattig. Dus ja, dan passen we ook dat even aan, natuurlijk. Als je dit werk met het origineel vergelijkt dan zie je dat er een heleboel dingen veranderd zijn. Zo zijn er een stuk minder muizen. Die plaag laat ik graag in het noorden des lands, als wens ik ze ook daar niet echt hoor. Mijn kuikentjes heb ik aangepast, er hipt ergens een kikker rond, er loopt een vogel over het land, er is een extra hek geplaatst en een aantal dieren op de bovenste rij is of weggelaten of aangepast. Inmiddels hangt het uit te druppen in de douche na de wasbeurt. Ik had er schattige knoopjes voor gekocht, die zou ik er opzetten ipv de maanden te borduren. Maar om twee redenen werd het dat toch niet. De namen waren wat aan de kleine kant ten opzichte van de blokken en met die knopen er op kan je de boel ook niet echt netjes inlijsten. Dus uiteindelijk toch maar met borduurzijde de namen erboven gezet.

Verder heb ik Linda geholpen een pinguïn van een meter hoog te maken. Dat wordt een kraamcadeautje voor vrienden die zo’n beest nergens konden vinden. We hebben een patroontje vergroot, aangepast en toen in elkaar gezet. Nou ja, Linda mocht achter de naaimachine, ik zei wat ze moest doen. En hij is toch leuk geworden, kijk maar.

IMG_5827blog

Mocht je ook zo’n mooi beest wensen, bestellen kan altijd. Maar let wel op, de materiaalkosten lopen nogal op 🙂

 

Geen reacties to “Griep”

Geef een reactie

