decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

net even anders

Jullie zijn het wel van me gewend, als iets af is lijkt het op het origineel maar het is het net niet. Nou, ook bij dit borduurwerkje is dat zo.

???????????????????????????????

help het wil niet plat getoond worden

 

Ik vond al die vallende blaadjes zo herfstachtig en ik heb toch liever de warmte van lente en zon, dus…. ik heb de vallende blaadjes weer uitgehaald en er bijtjes voor in de plaats gedaan. Ik heb ook geen zin in wolken aan/in de lucht dus…

En zo is mijn lapje geworden. De kleurtjes heb ik hier en daar ook aangepast aan het bij mij aanwezige garen. Restjes opmaken heet dat. Het is ook net klaar er moet dus ook nog een strijkbout over.

???????????????????????????????

Tja en ook hier zul je bij op z’n kant moeten kijken, niet omdat ik het verkeerd doe maar het programma plaatst ze alleen maar zo. Dus sorry voor alle stijven nekken bij het vergelijken. En dan nu weer op zoek naar iets nieuws, LEUK! Kijken wat ik nu weer net even anders kan gaan doen 😉 De Old Mac Donald die ik weer van Carin doorgestuurd kreeg, deze week, of die leuke letterlap die ik op Pinterest vond of zal ik toch die rood/witte lap uit borduurblad maar gaan maken. Die ligt klaar voor de vakantie, maar dan komt het vast nog niet helemaal af… of toch maar… ik denk nog even, jullie lezen het nog wel.

2 Reacties to “net even anders”

  1. Prachtig geworden met je eigen input van bijtjes! En de kleuren zijn schitterend, mooi fris! Ik vind hem echt erg mooi.


Geef een reactie

