decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

statistieken

Het is duidelijk te merken: het is het einde van het jaar 2015 en alle lijstje vliegen je om de oren. De leukste is de Top 2000, die me nog al eens later naar bed laat gaan dan ik normaal ga en die er ’s morgens voor zorgt dat de radio gelijk weer aangaat. Doet ze anders nooit 🙂

top 8 2015

Eigenlijk is het wel jammer dat alle nummers al bekend zijn want zo is de spanning er wel een beetje af van wie op nummer één zal staan. Aan de andere kant kun je zo weer iets op zoeken als je een nummer hoort wat je erg mooi vindt. Dus er is iets voor te zeggen.

Aan het eind van het jaar komt ook het lijstje binnen van alle statistieken van deze blog. Altijd leuk om even te lezen.

Zo had ik dit jaar 12.236 bezoekers uit 53 landen. Nederland, België en  de Verenigde Staten van Amerika voeren daarbij de boventoon. al die bezoekers zouden 4 maal voor een uitverkochte Operahouse in Sydney hebben gezorgd, niet gek toch, menige artiest krijgt dat niet voor elkaar. Mijn foto’s zijn ook populair

(dat vind ik best wel verrassend) want er zijn er zo’n 300 geupload, dat is zes per week. Poeh hé.

Op 2 februari had de blog een topdag met 190 bezoekers in 24 uur. Het verhaal van de magische knoop scheen erg populair te zijn want het is het meest bezochte item.

Dit jaar zijn er 63 berichtjes geplaatst. wie heeft ze allemaal gelezen? De meeste zijn op zaterdag geschreven. (nooit geweten, hou ik niet zo bij).

blog statistieken

 

Van alle jaren dat ik nu blog is dit echt het topjaar. Het steekt met kop en schouders boven de andere blokjes uit.

Iedereen die mijn stukjes leest: Dank je wel. Iedereen die reageert: Leuk, bedankt. Ik probeer altijd te antwoorden maar soms mis ik het wel. Waarschijnlijk omdat ik nog in de/een oude versie werk.

En voor volgend jaar: ik ga mijn best doen weer het één en ander te laten zien. Er staat het nodige op stapel dus dat moet wel lukken. Niet alles komt gelijk langs. Sommige dingen moeten nog even een verrassing blijven voor de ontvanger/ster. Er liggen nu ook weer een aantal bolletjes wol klaar voor gebruik. Moet een beest worden met flaporen…  En verder ga ik weer mijn best doen de nodige activiteiten af te maken. Wordt vervolgd.

Wens ik jullie allemaal een knallend uiteinde met lekkere oliebollen (ga ik morgen bakken) en een geweldige toast op het nieuwe jaar. Tot volgend jaar.

 

 

Geen reacties to “statistieken”

Geef een reactie

