decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

Niet veel…

Ik mag dan momenteel niet zo veel blogstukjes schrijven, in mijn hoofd doe ik dat bijna elke dag. Niet dat ik nu zo creatief bezig ben. Of het moet zijn dat de manier van de kasten opnieuw inrichten daar ook onder valt. Daar moet je soms ook wel erg creatief mee omgaan om alles een plekje te geven. Ik denk dat ik nog een doos of 10 moet uitpakken. En ook dat moet overal nog tussen gevoegd worden. Toch begint het nu op te schieten. Ik heb alleen de pech dat er nu een paar ribben gekneusd zijn. Hoe ik dat versiert heb, werkelijk waar, geen idee. Kan van het hoesten komen, maar dat doe ik momenteel niet echt. De reuma speelt wel op dus wellicht zit het daarin. Ik moet gewoon even uitkijken en dan komt het best wel weer goed. Ik heb een goede fysiotherapeut die kraakt het wel weer op zijn plekje. Genoeg over mij, terug naar niet vee… Ik ben dan wel niet zo heel creatief bezig, toch staan de handjes niet stil. Zo heb ik twee prachtige bollen Phil Cakes van Phildar gekocht. Via het internet. En daar hou ik al helemaal niet van, maar ja, deze winkel zat wel wat uit de richting. Ik vond de bollen prachtig. Mijn nieuwe rode jas van de kapstok gehaald, vergeleken en ja hoor, die bollen moesten het worden. Wat een teleurstelling dat de bollen dan met roze blijken te zijn. Pech voor bij de rode jas. Dan haak ik toch gewoon bij mijn zwarte jas zo’n kleurige das. 300 losse gehaakt en toen opgewerkt naar boven. Het haakte maar wat lekker en zelfs die lange toeren gingen heel goed. Nog een toer, dat moet ik redden. Niet dus. Ik heb echt niet veel meer nodig maar er is echt niet genoeg. Ik ga nu in mijn eigen voorraadje maar eens kijken of er een bijpassend restje is om de laatste steken te haken.

img_2045

Het truitje van Myrthe ligt nog steeds in delen in de tas. Het vest van Ryan heeft al twee boorden voor de voorpanden, nu de rest nog breien.  al doe ik er vandaag wederom niets meer aan.

Wat ik de laatste dagen wel veel heb gedaan is digitale  borden maken met daarop de kleding en het  decor, de zgn moodbords, voor de musical “Op zoek naar Judas”. Dan zie je alles samen komen. Natuurlijk wordt er hier en daar iets aangepast, maar de basis is er. Kom maar kijken in april.

 

 

 

Geen reacties to “Niet veel…”

Geef een reactie

