decreatieveduizendpoot
Just another WordPress.com site

niet veel

Al blog ik niet zoveel, ik heb wel constant de verhaaltjes in mijn hoofd. Totdat ik achter het toetsenbord zit en denk, waar zou ik het ook al weer over gaan hebben? Tja…. nou wat dacht je van de gehaakte sjaal?  Hé, dat is een goed idee.

Ik ben niet zo van het internet bestellen. Ik zie de dingen graag, mag het graag even voelen en dan kun je ook de kleuren toch beter bepalen. Maar goed, er kwamen prachtige bollen garen voorbij. Dat zou geweldig kleuren bij mijn nieuwe rode jas. Een vrolijke sjaal en dat rood lijkt op mijn jas. Ja ja, op de foto op het scherm. De werkelijkheid werd iets anders. Het bleek geen rood maar roze te zijn. Balen. Maar goed, bij mijn zwarte jas kan dat wel prima.

Ik aan de haak. Zo’n 300 losse en daarop de sjaal in de breedte gehaakt. Ik was er helemaal blij mee. Het haakte lekker, deze phil cakes van Phildar. Simpel patroon en dan… ik hoefde echt niet veel meer maar ik kom nog steeds een paar steken te kort.

img_2045

Je ziet het, het is echt nog maar een heeeel klein stukje. Ik ga nog even tussen mijn bolletjes wol kijken of ik daarmee niet nog die laatste steken kan haken.

En er staat nog zo’n bol te wachten tot het sjaal wordt. Alleen die haak ik weer op de gewone manier.img_2052

img_2052

Geen reacties to “niet veel”

Geef een reactie

